Tako Tao ?

Assalamualaikum wbt korang ... hope korang semua sihat , haaa korang nampak kannn tajuk dekat atass tuu ? tak nampak ? tipuu laaaa korangg ! hehe tercapai jugak nak makan tako tao ni .. pergh ! susah nak cakap memang sedap ! tak tipu ... tapi bg yang tak gemar makan makanan jepun ni .. maybe ambik masa nak sesuaikn dgn tako tao .. kenyang beb ! harga punn boleh tahan .. aku tak nak tulis lebih lebih sebaiknya korang try laaa ... tak rugi punnn ... ni gambar tako tao tersebut !

tu hanya gambar hiasan je , tapi sama masa aku makan tako tao tersebut .. korang kena cuba ! rugi kalau tak cuba ! :D

2 comments:

MiejaDesu! said...

oishi desu!tako tako tao..;D

sue said...

haha ! sedapp kannn tako tao :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...