tak tahu nak letak tajuk apa

Assalamualaikum wbt semua :) hope kengkorang sihat ! yg tak sihat tuu ( like me ! ) makan ubat ... rehat secukupnya yaaa , nak cerita sikit pasal hari ni laa kannnnn ... hari ni time table aku strt pukul 12-2ptg ... but ! ada satu kejadian yg aku paling HATE gila ! erggh ! kesian kesian kesian ( versi  upin ipin HAHA ) bus aku buat hal .. lambat giler dia dtg dah dekat pukul 11.55 pg baru sampai ! oh RAPID KL(bdr sri dmnsara) sangat MELAMPAU ! pasal kau laaaaaaaa aku tak masuk kelas ! sabar sabar sabar :) * i can still smile with the driver of the bus though i was sick huh ! okay dah sampai next stesen pulak ambik bus ke kl , lammmmmmbaattt
ouchh ! saya gagal lagi masuk kelas ! okay im still FINE :) nak buat mcm mana maybe dah dugaan kannn kannn .. so dah sampai tempat nak ditujuu , aku wait member aku teman dia pergi carik barang tapi satu pun tak berkenan like me -.-' i dont know why .. aku yg tak beli barang pun serius tak berkenan lah ! baik kau pergi jaya jusco , sogo ke kannnnnn :) u have a time .. carik cantik cantik kawan ! hehehe then otw ke mall , tuutttt ttuuuutt * bunyi henset oh ! darling aku calling , adakah berita baik or buruk ? HAHA ! okay straight to the point dia nak jumpa kejap ! HAHA ! sukasukasuka sangattttt :D rasa nak melompat je ! ( mcm tak betul je ) okay abaikann -.-' hehe then dah jumpa tuuuu boleh pulak dia minum air sambil MEMPELAWA aku tuuhhhh !! padahal dah bagitau aku puasa , pandai awak melawak kann ! nakal sangat ! haishh ! okay then awak dah mula ambik video saya gelak gelak kann apa motif hah ! (GERAM ) nak reason okay ! btw  terima kasih sudi datang jumpa saya tau FULLSTOP berjiwang ! okay kawan kawan sampai sini je laaaa tu je story hari niiiii .... yang tak suka entry ni , maafkan saya .. saya tak reti berkarang seperti ANDA ! okay bye :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...