terharu sangat ..

Assalamualaikum wbt , selamat pagi semua .. apa khabar sihat ? alhamdulillah :) just story about me and my night class uurgghhh !! bukan aku nak mengedik bercerita benda kecik ni .. sesaja kann sekurang-kurangnya aku update jugak laa blog aku nie :D walaupun jam di dinding telah menuju ke arah jam 1.00 pagi .. pd hari jumaat semalam aku ada dua kelas start dari pukul 4.00-6.00ptg 6.30-9.30mlm ... tak sangka aku akan smpai rumah pada jam 12.00mlm , kira alhamdulillah smpai jugak kannn :) but yang aku pelik lahh kelas malam ni ... lect best but dia tak ajar mcm lect lain ... agk berbeza laaa dia mngajar student2 dia termasuk aku .. mana tak nya , kelas mlm hri jumaat dia just bg kita menonton wayang dan carik digital media yg ada dlm movie tuhhh , ada fahaammm ka ? tapi aku tak nafi kan , dia ajar memang best but balik smpai rumah lewat malam .. lain lah kalau aku ni lelaki kann .. but aku perempuan nak tak nak kena laaa kannnn ?? agak berisiko lahhh jugak .. dan paling aku tak suka la dgn sir ni ... kalau lambat masuk kelas , or apa saja yg salahnya dri kita mesti kena bagi coca cola vanila 1.5ml tuuuuuu cayaaaa lahh ! sir ali niii heheheee ... macam rasuah je aku rasa .. tapi alhamdulillah setakat ni aku masih okay, dtg kelas .. buat kerja .. :D but apa yg terjadi dengan incik boyfie aku adalah R I S A U sangat dengan aku .. first dia call,just ask aku ada kat mana .. but im still bus stop kepong .. dengar suara incik boyfie aku , ermm biar aku sorang je la yg tau , then dia cakap nak tidur.. terlintas di fikiran aku .. dia tak pedulikan aku ke ? hurm tak pe laah dia penat sangat kann .. tak boleh nak melawan laah ... sebab aku akan terfikir bgaimana kalau aku kat tempat dia .. tapi agk sedihh lah jugak because dia nak tidur tanpa tunggu aku ..fuhhhh ! and 5 minute kemudian dia call no.maxis aku .. aku ingt kenapa laaaa kannn .. rupa rupanya tak boleh tidur , SEBAB risau sangat dengan aku ... awak tauuu apa yg saya rasa saat tu ???? terharuuuuu tau saya ... sampai awakkkkk , ermm saya sorang je tau .. kesian awakk .. saya minta maaf ye .. saya cintakan awak :) terima kasih kerana sudi risau tentang saya ......... 


p/s : loveyou-sue

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...