just mahu berstory sajaa

Assalamualaikum wbt , hai korang ! buat apa ye petang petang ni ? kalau aku , no idea's but aku sedang berusaha untuk menyiapkan semua assignment yang lecturer lecterur aku bagi kat aku ... korang mest banyak kannnnn ?? adat laaa tuu heheheeee .. Alhamdulillah hari ini aku dapat siapkan assignment graphic illustration yg kedua .. hehehe best best best !! insyaallah dimana ada kemahuan disitu ada kejayaan hehehee berpantun pantun pulak aku bah ! hehe but aku bukan lah pelukis yg baik sperti kengkawan aku , just bila aku da feeling in love with my art , anything else aku buat semata mata untuk dapat mark tinggi dari lect aku laaaa kannn tak kan kat korangg kot ?! apaaa daaa , waah ! pandai pulak aku bergurau yeee ( oh ! lawak pandai pulak aku ) eyh2 lupe korang dah makan petang ke ? kalau belum mai mai laaa makan sesamaaa naaaa ... cek masak bihun gorang fav my sunshine ... mesti dia rindu kat masakan aku , ceh ! perasan aku ya ... lalalaaaa tapi disebalik aku menyibukkan diri aku dengan assigment,exersice ... aku tak nafikan aku rasa alone jee kat kolej .. bukan aku tak nak lepak dengan korang kat cafe(basemant) tapi , aku rasa lebih baik aku stay kat tingkat 5 sengsorang buat kerja ... korang janganlah fikir bukan bukan pulak :) btw aku akan bersembang2 dengan korang dekat dalam facebook...aahh ! maybe ni balasan aku dr Allah,agar aku sedar apa ertinya persahabatan .. tapi disebalik masalah yang berlaku pada aku , membuatkan diri aku lagi berdisiplin untuk menyiapkan assgnmnt....dah lah benda dah berlaku , anggap pengajaran buat aku..terima kasih kawan :)

mood: happy+sad=??
lagu:Andai kau mengerti-vince

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...