i have new friend :')

Assalamualaikum wbt , okay berdasar pd tittle saya tuu mengenai kawan baru .. sebenarnya lama dah perhatikan dia takut betoi nak tegur ye laaaa orangnya lawa double comel sbb ada lesung pipit :D lalalaaa then dia pulak dah pakai shawl wah ! makin double comel laa .. hehe teman lelaki dia pulak perghh !! comel handsome pulak pasangan sedondon hope berkekalann :) teman lelaki dia photgrpher , gmbar shoot dia tak payah story lah ! memang terbaik !! hehehe saya taip dekat blog ini bukan nak bangga2 sgt tapi kalau korang tgk gmbr shoot dia memang puas hati laah !! okay this my new friend(Izwani Zain II) btw terimakasih sudi kawan ya ? heheee , hah ! lupe korang mesti nak tengok kan gmbr shoot teman lelaki dia ni(http://edbudakkechik.blogspot.com/) hehehe ... okay , esok shopping baju baru sikitt with my beloved mommy ILOVEYOUTHANMOREYOUKNOW ... okay dah tengah pagi buta ni ..esok nak bangun awal ..tata 
 my sunshine : jangan marah saya ya ?! saya tidur lewat kali ni next time saya tidur awal okay loveyouuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...