Allah duga saya sekali lagi....

Assalamualaikum wbt , hai semua :( okay .. story nya seperti tajuk entry di atas .. tak sangka aku yang hari ni aku tak dapat datang kelas , rasa serba salah je .. bukan apa aku dah berjanji dgn diri aku yang aku tak nak lagi benda sama berulang di semester baru nii .. sedih sangat , BAS RAPID yg 'bagus' tahap gila tuuu buat hal dekat rumah aku .. dalam pukul 11.30 sampai lahh 1.40 tiada bas langsung !!!! aku tak suka mencarut .. kalau aku mencarut bukannya da apa apa aku dapat buat penat aku berceloteh jak ! dapat D O S A pulakk ahh ! tapi dah terjadi kannn , nak buat mcm mana .. terima dengan hati yang terbuka walaupun pahit sangat untuk aku menerima ... alhamdulillah,pengajaran buat aku jugak ... agak stress lah aku pada waktu tuuu .. bukan apa tak masuk kelas rasa mcm RUGI GILER ! seriusss weh ! yang incik boyfie aku ni tak habis habis suruh aku bersabar , aku yang fanic giler uhhh !!! rasa dia macam lah tak tahu mcm mana keadaan bas kat sini SAKIT HATI , dah la driver bus pun kurang ajar  !!! saya doakn pakcik , agar hati pakcik diberi rasa kasih sayang tau menghormati org yg lebih tua dr pkcik,jangan cakap ikut sedap mulut jeee !! tak faham jugak aku kekadang tuu kenapa kesemua driver bas agak kurang ajar mulut dorang tuuu .. salah ke org tu tanya elok elok , BUDI BAHASA KAN BUDAYA KITA .... aku cakap ni , bukan nak tunjuk yang aku ni pun baik sangat , masing masing boleh menilai kannn .... Allah dah menganugerahkan kita hati,perasaan dan AKAL agar kite guna sebaiknya....fikir fikir kan laaaaaa :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...