Not forever alone

Assalamualaikum wbt pada awak awak semua yang termasuk blog ni dengan sengaja atau tak sengaja *ceh! skema ayat miss sue ni pulak , hahaha .. straight to the point entry ni untuk si dia yang jauh di mata dekat di hati .. hhmm , dah seminggu awak busy kan .. dan bertambah rindu saya dengan awak .. walaupun saya ego nak merajuk tapi saya nak awak tahu saya rindu dengan awak .. please don't ask why i miss you a loottt .. hhmm untuk pengetahuan awak juga, saya send mms tu pun saya nak awak tahu yang saya sangat merindui celoteh2 awak..bila awak dah busy macam ni , saya rasa tersisih walaupun awak dah bagitahu sebab apa awak busy .. maafkan saya ganggu awak ya sayang..hhmm sorry dearr .. hope lepas awak baca entry ni , janganlah terus call saya .. sebab saya dah terangkan kenapa saya merajuk ... :') bye

loveyoualot
Nurnashuha

1 comment:

Azura Zie said...

Wa'alaikum salam...
8 ngga ngrti bahasanya hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...