alahaiiii -.-'

Assalamualaikum wbt korang ... haaa knp dgn tajuk dekat atas tuu ? nak tau ke ? sebenarnya dah lama aku berblog walking smbil perhatikan gadjet2 yang semua blogger bubuh dalam blog kannnn .. bak kata aku nak bagi lawa laa kannn haisshh ! ( adakah aku jelous ) not not not !! tidak sekali sebenarnyaa btw aku suka tengok blog lawa lawa comel terutamanya BLOG PEREMPUAN , ada setengah blog tuuu ada blink blinkk , glitter ala vouge gituu auumm ! hehehe ( aku pun dulu mcm tuu ) kebanyakkan, banyak sgt gadjet yang rasa tak perlu diletakkan di blog .. berkemungkinan pd yg suka berblogwalking sperti aku .. bila bukak alahai nak scroll ke bawahh !! tersangat laaaaaaaaaaa PERLAHAN tauuuu .. dah laa entry korang best best tapi bila nak scroll tuu tersangat laaa perlahan ... disebabkan banyak gadjet yg tak mampu blog korang support ! aku tak halang korang nak bubuh gadjet apa apa punn .. tapi fikirkan kalau ada yg kaki berblogwalking tgh ada mood tetibe disebabkan gadjet yg terlalu bnyak hingga mngngu seorg blogger kalau nak baca entry korang kannn ??? 


yang aku perasan setiap blog mesti ada ini :
mesti ada icon comel comel , blink blinkk hehehe
background mesti laa PINK yg terang terang punye ( sakit mata jugak ) kannnn .. baru nampak comel 
font yg SENGET/kecikkkkkk sangat !
pastu kan ada gadjet yg sebelah kanan ada belah kiri tuu , ada love laa bintanglaa segala bagai bila nak click button follow pun susah *SERIUS
pastu kann aku pernah masuk 1 blog ni kan background dia gmbar bergerak yg SANGAT LAJU ! Ya Allah JULING mata aku ! 
pastu bila gune font dgn warna TERANG ! alahai ... sakit mata adalah ( mcm aku je hahah )
LASTY , but not least kalau ada lagu yg takde button stop bila seorang blogger visit blog korang .. cuba bayangkan kalau aku bukak 5 blog yg ada lagu .. apa aku nak buat ? hahaha fikirkann tau ! ( mesti korang suruh stopkan sound kat pc aku kann ??? ! )


okay , itu je yang aku perhatikan selama  berblogwalking .. kalau tak tersenarai dekat atas tu takpe , yg ada .. kita baiki laa lagi blog tuu kann ?? apa susah hehehe .. blog korang memang lawa .. tak mcm blog aku buruk
and itu cita rasa korang kannn .. "tepuk dada tanya selera"


MAAF PADA YANG TERASA KE TERSINGGUNG KE ... aku pun apa kurangnya kann , so yg mana boleh baiki , baiki je kan kann .. 







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...