no tittle !

Assalamualaikum wbt , hai korang tengah buat apa tu ? ermm tak sangka dah petang begitu cepat masa berlalu .. ah ! aku nak buat apa ni ? oh ! lupe aku sedang berpuasa ganti hehehe , bg perempuan yg belum ganti puasa tu , bila nak puasa ? :) huh ! aku tak faham betul why aku rasa nak mood je bila aku ganti puasa ni ... aku rasa nak marah marah , aku lagi senyap tak banyak cakap ?! eh ! aku kan puasa apa laaa hehehe sorry kawan kawan :D btw yang lelaki tuu korang dah ganti ke puasa korang yang tertangguh tuuuuuu ( apa lagi ganti lah ya ! ) hari ni menu berbuka puasa aku adalah ikan keli masak tempoyak , sambal belacan , sayur kobis masak kicap dan ikan  tenggiri masak sambal ( untuk aku ) :) banyak nya lauk tapi bak kata incik boyfie aku , aku akan ambik sambal ikan because my favorite laa kann :) yang lauk lain ada yang tak ambik laa hehehe .. semua aku masak okay ! no maid dekat rumah aku ! ceh ! nak tunjuk bangga laa nii HAHA ! walaupun aku puasa tapi .. aku masih terasa ALONE ... hurmmm , entahlah ! rasa sakit hati pulak dengan awak ni .. kalau saya nak luahkan perasaan saya yang berbaur dengan masalah ... ENTAHlahh rasa makin jauhhh , baik saya bercerita dengan BLOG saya ni .. huh ! tak guna ! jangan sampai saya tiada mood ! okay la bye :')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...