kisah kad raya masa sekolah dulu dulu

Assalamualaikum wbt korang :) haiii korang semua tengah buat apa ? kali ni aku nak bercerita pasal kad raya masa zaman aku sekolah laahhhh..haaa korang semua mesti ada pengalaman yg CUN masa post kad raya nii ? haha aku masih simpan kad kad raya dari 2005 okay ! haa ? PAKWE bagi ? oh ! dulu cinta monyet je kot ? ada ke pakwe nak dekat aku ni ? ( tetibe je topik lain ) sorry sorry haha .. dulu dua minggu nak cuti sekolah ( dulu aku stay hostel dekat perak ) best best ! aku MESTI pergi kedai uncle muthu , sebab dekat kedai dia tuu , perghh ! jangan cerita laaa kad kad raya dia jual semua comel giler ! mcm mcm pattern laaa kann , * nak bg pelanggan tertarik kannn dengan pattern kad tuuu :D btw aku memang suka sangat laaa time nii kannn ... sebab nak balas balik kad raya kawan kawan aku nii ... tapi aku tak tahu laaa dorang ada lagi ke simpan kad raya yg aku bagi ? ah ! biarkan laaa hak dorang kannn ... aku rindu zaman dulu , waktu nak sahur berbuka puasa balas kad raya laaa .. dekat dalam bilik prep ( bilik study ) semua busy dengan kad raya beb ! haha memang terasa laaa kannn .. dulu kad raya 5 keping baru 2.50 comel comel je .. sekarang aku rasa dahh mahal ... korang yang ada pengalaman tu cerita laa dekat aku ... nak tahu jugak .. sebab aku pernah gaduh sebab member aku ni pergi baca kad tuuu .. tak suka tak suka ! hehehe okay jom layan gambar kad raya yg aku shoot tadi .. 


why kad ni sama , hehe ni dulu member aku dorang ni laki n perempuan .. okay senang cerita couple laaa niiiii 


okay pattern kad ni memang aku suka giler !


masa bulan ramadhan nanti jangan laa mengkeme dok sedopp korek hidung nooooo HAHA !


hehehee *


ni pattern lamaaa , walaupun aku tak berapa suka sgt pattern dia but , kata kata dalam tuu .. sgt bermakna :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...