cerita sehari suntuk aku hari ni

Assalamualaikum wbt semua , hai korang .. buat apa ? psstt..jom aku nak cerita apa jadi dekat aku hari ni


firstly , hari ini aku masih berpuasa ganti .. haaa korang dah ganti ? yang belum ganti jom la berpuasa sama sama ? kalau tak ganti puasa yang lepas korang kene qadar balik puasa korang yg lepas dengan bayaran beras dan bagi kepada yg fakir miskin , yang amat memerlukan laah di samping itu korang kene lahh ganti puasa kannn ..... so cepat cepat la tunaikan kewajipan anda sebagai seorang islam :) okay habit aku masa ganti puasa ni , aku asyik nak berjalan jalan je .. selalu aku pergi masjid jamek dekar area bazar tuu .. berjalan kaki dari lebuh ampang laa aku sengsorang :) mencari apa aku tak tahu .. tapi aku memang mencari satin shawl dan inner neck .. wah ! tak sangka kot yg satin shawl tu dah memang ada jual kat situ .. agk terpinga pinga aku dekat situ ada yang RM20 ada yang RM15 .. so aku mmbuat pilihan yg bijak .. mengambil yang murah jee low price jimat laaa duit aku sikit .. tu pun aku mintak kurang lagii tapi tak dapat .. sebab satin shawl tu baru lagi keluar kannnnnnn .. so okay laa ambik je laa satin tuuu .... yang ni gambar nya



okay kannn ? but sayangnya lebar satin shawl ni tak lebar tak menutupi leher dibelakang :( tu sebab aku pakai inner .. kalau tak memang tak dapat laa kann , so kain ni sebenarnya korang boleh beli yg brpe meter tuuu .... ukur ikut lebar pnjng mana korang nak ... then prgi laa hantar kedai untuk jahit tepi ... seriusly tau aku cakap ni ! fikir fikir kan laa apa yg aku cakap ni weiii , aku tau ramai gadis gadis di luar sana mencari cari satin shawl .. baik uoll beli kain meter jenis satin lembut or ikutlaa choice korang kannn ... mcm mana aku ckp kat atas tadi .. berbaloi tauu , silap silap korang pun boleh berniaga kann kannn ? ada ke jual satin shawl ni 20,25,30, ringgit mahal kot ?! bagi aku laa kannnn aku bukannya mampu nak beli mahal mahal mcm korang ... haha , pendapat aku laaa , then pasal inner neck .. first aku teman si kecik izwani beli barang dia utk prepare apa yg patut laa kann .. dia beli inner neck tak silap aku RM18 ringgit , okay 3last weeks aku pergi carik dalam RM17 ringgit kurang seringgit je punnnn -.-' then semalam aku pergi (11 julai 2011) ni kedai lain but dekat masjid jamek jugakk nak tahu berapa ? RM7 jeeee weeiii sama je kain dia dgn RM17 ringgit tuuu ... tak tahu laa apa beza kannnn ? selagi korang boleh carik , carik laa .. jgn terus putus asa and pi beli dalam laman web okay ? 

okay this story about tersasul time table ?! apa laa aku ni kannn .. kelam kabut aku dari masjid jamek nak ke lebuh ampang balik .. ambik bus rapid U8 nasib dapat cepat kannn .. jalan pun tak jam sangat waktu tuuu .. okay orang pertama aku call adalah masz , sebab nak cerita hot dekat dia yang aku dah jumpa satin shawl dekat depan mata aku , HAHA ! *kecoh kan aku ? but really memang excited kot ?! okay soseh sosehhhh , aku call yaiya pulak nak tanya , dia dekat mana then dia bgtau dia kat seremban haaaaa ??!! terpinga pinga aku .. ' tak masuk kelas ke ? ' rupa rupanya kelas hari isnin start pukul 12-2tgahri laaaa -.-' macam mana laa aku boleh tersasul masa , org tersasul cakap aku tersasul masa sengal jekkk kannn *BLUR kot aku masa tuu HAHA , then boleh pulak aku tersasul cakap dengan yaiya .. aku bagi salam kot ! dekat dia HAHA ! segansegan .......... :D

so aku rasa setakat ni je laa aku bercerita tak larat lahh !! (malas nak menaip kanng jadi mcm novel pulakk)
okay ni sedikit pic yg aku ada , semoga terhibur yaaaa , selamat malam separuh pagi semoga Allah memberkati kehidupan kita sebagai seorang hambaNYA , aamminn 


choc indulgence - love it !


ouch ! orange giler aku ni :D


this my new satin shawl loveyou 

okay laaa byee , assalamualaikum wbt korangggg ...................



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...