this all about you 'S'

Assalamualaikum wbt , lama tak update blog .. korang tak update blog ke ? heeee berhabuk habis laaa ya :) ermm okay nak story about you lah ! my sweetheart ! terimakasih ya awak , dah bnyak tolong saya .. saya tak nak bagi tau semuanya dekat sini , biar di jadikan private antara saya dengan awak .. yang saya tahu saya bahagia dengan awak .. awak , doa saya agar perniagaan awak sentiasa melimpah ruah .. awak ingat tak masa kita hang out baru baru ni ? funny kan kita ? asyik saya je yang kena ! isshh ! tak pe saya nak awak ketawa , bila berada di sisi saya .. kannnnn walaupun ada sedikit masalah yang kita lalui :) insyaAllah ada jalan penyelesaian nyaaa .. awakkkk ingat tak masa awak kejar sayaaa .. hehehe saya rasa mcm nak je cepuk cepuk awak hahahaaa .. awak , disamping kita tengah bahagia ni .. jgn lupe kebahagiaan tuu Allah yang bagi pada kita agr kita merasa apa erti kebahagiaan yee :) berdoa , sujud kepadaNya .. semoga perhubungan ini diakhiri dengan ikatan yang sah aamminnn ..maaf reader, and maaf awak tunggang terbalik ayat haahaaa .. okay laa esok nak bangun awal .. tata :P selamat pagi semua ...


p/s: A W A K  love S A Y A  more than you L O V E  yourself, am i right ? hehehee 
      

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...