assalamualaikum wbt .. selamat tengahari , ermm still berbloger because i da tak tahu nak buat apa . nevermind laa kan but imissyou kawan , herm aku sendiri tak tahu apa punca kau jadi mcm ni .. yes maybe salah aku membuat kau terluka kecik hati or whtever yg mungkin kau lari dr aku but why kau nk berlakuan mcm ni . maybe kau salah pilih kawan seperti aku ? ? herm untuk pengetahuan kau , aku rindu mcm duludulu nak hang out , apa saja pasti aku akn cari kau dulu sebab kawan seperti kau susah dicarik .. now aku terasa sangat kehilangan kau . maafkan aku sebab buat kau mcm ni ..kalau aku berlawan kata percakapan kau, aku tau kau akn terluka . sebab tu aku berdiam diri , segala status kau yg seolah2 ditujukan kepada aku . its oke aku terima sebab aku xnak lagi benda kecik dibesar2 kan ..but sampai bilaaaa ? aku rindu kau wei ! aku sentiasa berdoa agr kau sudi balik kawan dgn aku ...ermm walaupun aku tau semuanya punca salah aku(myabe la) tapi aku sentiasa menanti kau ..hope kite boleh jd kawan mcm duludulu ye :)


p/s:hope kau maafkan aku:'(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...