assalamualaikum wbt , hurm .. selamat petang semua :) da petang ke ? hehehe btw saya baru je lpas lunch .. next week da start class semester 4 with all lovely friends .. fuhh!! hope semuanya ok .. btw rasa tak ready lagi je , apa sebenarnya yang mnganggu fikiran aku lagi aku sendiri pun tahu , Alhamdulillah masalah dengan Jay dah settle .. terimakasih bebanyak ye Jay .. now and now ada lagi 1 problem belum settle lagi .. hurm aku da mintak maaf , da tanya apa punca nya but your answer ' kita sendiri akan tahu nanti' what ?? penyelesaian yang dipanjang panjangkan .. tiada pengakhirnya ? aahh ! nevermind laa .. satu satu masalah , dugaan datang Ya Allah .. berikan aku pentunjuk agar aku temui jalan penyelesaian dengan bantuanMu :'( benar apa sahabat2 aku cakap , buat apa jaga hati orang kalau hati sendiri tak jaga .. aku tak salahkan kau wahai teman tapi kau fikirlah balik .. why aku cakap mcm ni pd kau ... dugaan dalam bercinta aku juga tak pernah terlepas , malah aku sendiri buntu .. apa lagi yang harus aku buat sbgai teman wanita mu .. walaupun aku tahu apa yang terjadi semuanya ada hikmah .. tapi tak secepat mungkin aku terima dgn senang hati .. awak , awak kenal saya ni mcm mana kan ? kalau saya dah sedih , down lagi migrain saya bertandang .. saya tak nak semua tuu awak .. tapi saya rasa kan saya yang nak lari dari masalah , patutnya saya kena buktikan pada parent awak yg saya ni bukan lah seperti yg mereka sangka ..... hurmmmm entahlah awak ... nak lupakn amat susah bagi saya , sebab saya sendiri buntu awak :'(  tapi apa yang berlaku antara saya dan awak .. saya sentiasa ada disisi awak .. sebab saya tak nak awak lalui hidup ni tanpa saya , sebab saya nak awak happy dgn saya .. saya nak jadi lagi baik dr bekas teman wanita awak .... insyaAllah tiada lelaki lain yang saya cinta selain awak .. sebab bukan semua lelaki yang macam awak , yang boleh fahami saya sedalam dalam nya :')




p/s: kalau awak baca entry ni please , jangan risau pasal saya sebab saya pandai jaga diri saya ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...